Utendørs moro!: over 399 kr-30 kr | over 599 kr-70 kr | over 899 kr-100 kr + Gratis frakt over 499 kr ✈

Angrerett

Vennligst fyll ut adressen din i detaljer, ellers blir pakken du sender, returnert til oss, eller vi ignorerer forespørselen din om å redde alle problemet. Merk: Det er nødvendig etter å ha sendt pakken å sende oss en e-post som informerer oss om awb-nummeret som du returnerte pakken til oss.

RETUR

Hvis du har lagt inn bestillingen via telefon eller via en melding igjen på Facebook, for retur, kan du sende oss en e-post til customer@hjemsol.no, med navn og etternavn, ordrenummer, kode / koder for de returnerte produktene, e-postadresse kurerfirmaet som du returnerte produktet til oss, AWB mottatt fra kurerfirmaet og IBAN-kontoen sammen med innehaveren, for å tilbakebetale deg beløpet relatert til produktene.

Produktet må ikke brukes og skal være i samme tilstand som du mottok for å returnere det. Den må også være i originalemballasjen og ha originaletiketten.
For å refundere pengene trenger vi bevis på kjøpet.

Tips: I tilfelle bestillinger som krever refusjon, vil vi informere deg om at det vil bli belastet noen bankgebyrer.

Send produktene til hovedkontoret vårt (adressen finner du nederst på siden). For retur kan du bruke hvilken som helst kurir du ønsker, unntatt norsk post. Returnerte pakker blir automatisk avvist.

 

Retur godtas ikke for personlig pleieprodukter, kosmetikk, badetøy og undertøy.

Ikke send produktet tilbake til produsenten.

Refusjon (hvis aktuelt)
Så snart produktet har nådd oss og er inspisert, sender vi deg en e-postmelding om mottakelsen. Vi vil også sende deg et varsel som spesifiserer om søknaden er godkjent eller avslått.

Hvis søknaden er godkjent, vil refusjonsprosessen for penger igangsettes og beløpet vil automatisk bli utstedt på kredittkortet innen maksimalt 14 virkedager (helg ikke inkludert).

Kundene betaler høyst en gang for fraktkostnader (dette inkluderer retur); De betaler ikke forbrukerne for å returnere produktet.

Hvis du ikke lenger vil ha varene kjøpt og vil returnere dem, kan du følge trinnene ovenfor, avhengig av hvordan du bestilte.

Ved å fullføre bestillingen godtar Kunden at alle data som blir gitt til forhandleren er korrekte, fullstendige og sanne på tidspunktet for bestillingen som er omtalt i dette dokumentet og i bestillingen.

Levering vil bli gjort innen 30 dager etter bestilling, og for produkter på lager, innen 15 dager etter bestilling. Hvis produktet leveres innen fristen nevnt ovenfor, vil Hjemsol informere Kunden via e-post innen 7 dager etter bestillingen, og Kunden kan kansellere bestillingen uten rett til å kreve skade.

7.6.1. Hjemsol-kunden kan nekte å motta pakken som inneholder produktene som er kjøpt i henhold til en kontrakt, eller, etter omstendighetene, å returnere produktene i følgende situasjoner:

- 7.6.1.1. Pakken er alvorlig skadet;

- 7.6.1.2. Produktene ble levert / fakturert feil;

- 7.6.1.3. Produktene har produksjonsfeil;

- 7.6.1.4 Produktene samsvarer ikke med beskrivelsen.

Kunden må varsle Hjemsol om sin intensjon om å returnere de kjøpte produktene ved skriftlig kommunikasjon (sendt via e-post customer@hjemsol.no) innen 14 kalenderdager etter mottak av produktene.

Kunden som har varslet Hjemsol i samsvar med artikkel 7.6.1.2 er ansvarlig for å sikre at produktene han sender blir returnert innen 14 kalenderdager, ellers anser Hjemsol at klagen er ubegrunnet og kan nekte retur.

Ved retur av produktet, vil forespørselen bli gjort innen 14 kalenderdager fra meldingen om intensjonen om å trekke seg fra kontrakten, med forbehold om bekreftelse på retur.

Produktene byttes ikke ut.

Vær oppmerksom på at produktene må returneres i originalemballasjen, med originaletiketten.

Verdien av tilleggstjenester betalt av kunden, inkludert men ikke begrenset til transport av produkter, refunderes ikke.

I alle tilfeller vil retur- / omleveringskostnadene bæres av kunden, bortsett fra situasjonene beskrevet i punkt 7.6.1.1; 7.6.1.2; 7.6.1.3 så vel som i tilfelle avvik, i hvilket tilfelle Hjemsol vil bære verdien av transporten.

Forsinkelse eller mangel på penger (hvis aktuelt)

Hvis du ikke har mottatt pengene, kan du ta kontakt med banken igjen, da det kan ta litt tid før pengene når kortet.

Hvis du fulgte trinnene ovenfor og pengene fortsatt ikke kom inn på kontoen, kan du kontakte oss på customer@hjemsol.no.

Endre (hvis aktuelt)
Vi bytter bare ut ting hvis de er defekte eller skadede. Hvis du vil endre den for den samme varen, kan du sende oss en e-post på customer@hjemsol.no

Du vil være ansvarlig for å betale dine egne fraktkostnader for retur av varen. Fraktkostnader refunderes ikke. Hvis du mottar refusjon, vil kostnaden for returfrakt bli trukket fra refusjonen.

Avhengig av hvor du bor, kan det ta litt tid før det endrede produktet ditt når deg.