🐰🥚Påske Salg:2, -5 % | kjøp 3, -10 % | kjøp 4,-15 %+Gratis frakt over 499 kr ✈

Retningslinjer for tilbakebetaling ved retur

Alle produkter kommer med en erstatnings-/ tilbakebetalingsgaranti i 30 dager fra kjøpsdatoen.

Kun varer som kommer i fysisk skadet tilstand, mangler deler eller tilbehør, er defekte eller vesentlig forskjellig fra produktbeskrivelsen kan vurderes for tilbakebetaling.

For å kvalifiseres for retur må varen være ubrukt og i samme stand som du mottok den. Det må også være forsvarlig pakket. Hvis det er skader ved returforsendelse, godtar kjøperen å bære kostnadene.

Hvis kjøpet ditt ikke samsvarer med beskrivelsen eller hvis varen er defekt, vennligst kontakt oss innen 48 timer etter at du har mottatt bestillingen din–vi vil gjøre vårt beste for å både løse problemet og sikre at du ikke må vente. Hvis du mottok feil vare, vennligst kontakt oss innen 48 timer etter levering. Vi sørger for levering av riktig vare.

For defekte eller produkter med skader, vennligst ta bilder eller videoer og send oss ​​en e-post til customer@hjemsol.no–vi vil erstatte eller tilbakebetale kjøpet ditt etter bekreftelse.

MERK: Denne policyen dekker ikke utilsiktet skade, vannskade eller feil bruk av det kjøpte produktet.

 

RETUR OG TILBAKEBETALING

 

Vår policy varer i 30 dager. Dersom mer enn 30 dager har gått siden kjøpet, kan vi dessverre ikke tilby deg å bytte eller få pengene tilbake.

For å motta tilbakebetaling, følg trinnene nedenfor:

Produkter kan kun returneres hvis de fortsatt er i original stand og emballasje. Brukte produkter eller produkter skadet av kunden vil ikke være kvalifisert for tilbakebetaling. Be om ditt retur-autorisasjonsnummer ved å sende en e-post til customer@hjemsol.no med en detaljert returgrunn og bilder eller en video av produktet som støtter din årsak. Ved godkjenning vil du motta RA# og adressen til nærmeste lager hvor du kan poste produktet du ønsker å returnere.

For å sikre tilbakebetalingen, vennligst bruk en sporbar posttjeneste, vi vil ikke være ansvarlige for tapte eller manglende pakker. (Du vil være ansvarlig for å betale for dine egne fraktkostnader for å returnere varen din. Fraktkostnader refunderes ikke. Hvis du mottar refundering, vil kostnadene for returfrakt bli trukket fra tilbakebetalingen din. (Vennligst sørg for at du sender varen tilbake som en gave siden vi ikke kan dekke tollavgifter)

Etter mottak av pakken din, vil produktene dine bli undersøkt og full tilbakebetaling vil bli utstedt til den opprinnelige betalingsmåten. En tilbakebetalingskvittering vil bli sendt til e-postadressen du brukte da du foretok det opprinnelige kjøpet.

 

Det er visse situasjoner der kun delvis tilbakebetaling gis (hvis aktuelt):

1) Eventuelle deler mangler eller har ikke blitt sendt sammen med resten av pakken.

2) Forsinkede eller manglende returer (hvis aktuelt)

 

Hvis du ikke har mottatt en tilbakebetaling ennå, sjekk først bankkontoen igjen.

Ta så kontakt med kredittkortselskapet ditt, det kan ta litt tid før tilbakebetalingen er offisielt publisert.

Ta deretter kontakt med banken din. Det er ofte noe behandlingstid før tilbakebetalingen bokføres.

Hvis du har gjort alt dette, og du fortsatt ikke har mottatt tilbakebetalingen ennå, kan du kontakte oss på customer@hjemsol.no

 

Bytte (hvis aktuelt)

 

Vi erstatter kun varer hvis de er defekte eller skadet. Dersom du trenger å bytte den til samme vare, send oss ​​en epost på customer@hjemsol.no

Kun varer med ordinær pris kan tilbakebetales, dessverre kan ikke rabatterte varer tilbakebetales.

 

KAN JEG KANSELLERE BESTILLINGEN MIN ETTER DEN ER BETALT?

 

Vi kan dessverre ikke kansellere bestillingen din når den har blitt behandlet og/eller sendt. Hvis du kansellerer bestillingen din FØR den har blitt behandlet og/eller sendt, vil du bli pålagt et avbestillingsgebyr på 10 kr for å dekke oppfyllingsgebyrer og kostnadene som er beregnet til oss for tilbakebetalinger fra kredittkortselskapene.

 

Ugyldige årsaker:

Kjøper vil ikke lenger ha varene, kjøper angrer på foreksempel farge, størrelse, eller når produktet eller modellen som er bestilt er ikke kvalifisert for refusjon.

Kjøper samtykker i å kjøpe produktene til den viste prisen under kjøpstidspunktet.

Etter at en bestilling er sendt inn, inngår kjøperen en juridisk bindende kontrakt med selgeren om å kjøpe alle varene i den bestillingen.

Avhengig av hvor du bor, kan tiden det kan ta før det innbyttede produktet ditt når deg, variere.